Al weer zon 400 km verder

24 mei 2019 - Amandi, Spanje

Man O man , wat lig ik nu op een lekkerΒ plekje languit in het gras voor de kust Naar de golven 🌊te kijken die hard tegen de kust beuken. En op de achtergrond de onder gaande zon πŸŒ…Net me tent op gezet ⛺️en gegeten ...

Dus heb nu eindelijk de tijd om even terug te kijken πŸ‘€naar de twee weken die voorbij zijn gevlogen.πŸ’¨

Dat ik voor de ⬆️ Noorde route heb gekozen blijkt voor mij de goede keuze te zijn geweest.De natuur is schitterend en ergΒ afwisselend tot nu toe ..Tis ook precies goed met de mensen op deze route πŸ‘¨πŸ»πŸ‘¦πŸΌπŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©πŸ»β€πŸŒΎπŸ¦Ήβ€β™€οΈπŸ‘¨β€πŸŽ¨πŸ‘©πŸΌβ€πŸŽ“van alles wat en zeker niet te veel .Zo kwam ik de eerste dag Marga tegen uit ons landje. Waar ikΒ gelijk iets speciaals mee mocht delen .We gingen namelijk een goede vriend van haar uitstrooien 🏺Ja dat kwam toch wel even binnen bij me op een goede manier .Zeker om zo de reis te beginnen.

En dan heb je ook nog de slaapplekken πŸ›van hotels , hostels , Albergue tot donatie slaapplaatsen.Ik moet zeggen dat vaak de donatie plekken het best zijn. Die mensen doen vaak alles uit passie en proberen je het zo goed en leuk mogelijk te maken. Je krijgt daar avondeten , ontbijt πŸ₯›enz en dan mag je geven wat jij wilπŸ’°. Ja zo kan het ook ... Β Het enige wat wel voor mij heeeel erg tegen viel was al die snurkende mensen πŸ‘ƒπŸ»Jezus wat hielde die me bezig de eerste dagen . Het geluid ging zelfs door me oordoppen heen ..🀣🀣 Maar ach ook dat is de camino en hoort erbij. Ik kon nog ontsnappen naar me tent waardoor ik meer vrijheid kreeg en op nog mooiere plaatsen kon slapen β˜ΊοΈπŸ’€

Al moet ik zeggen dat het bijna twee weken duurde voordat ik daar gebruik van maakte.. Ik moest echt even wenen aan alles. En ontmoeten zoveel leuke mensen dat het er gewoon niet van kwam.😬

Een beetje het zelfde als met dit stukje schrijven πŸ“„πŸ–‹ want heb inmiddels al zon 400km πŸ‘£πŸ€ͺ...

Maar ik zit er nu goed in . Maar dat vertel ik de volgende x weer πŸ˜‹πŸ‘‹πŸ»

Daar gaan we heen ➑️En verder ➑️En verder➑️En verderJa wat een avonden zo 😍Altijd weer opstaan en door gaan ... er komen altijd zulke mooie tijden na zware tijden ☺️😁πŸ’ͺ🏻Gewoon een mooie fotoKrijg het steeds beter door 😁😁😁Tis niet altijd mooi weer hierβ›ˆβ›ˆMe hobo maat uit Duitsland ... info the wild 😜Street artMet me maatjuh Marcus !!! En voor ons izaaa de hond 😍Nog zo ver πŸ”šπŸ”œZo waar ... dat geloof ook maar πŸ˜‰ iedereen moet lekker elkaar de vrijheid geven.Hallo allemaal πŸ‘πŸ»πŸ‘‹πŸ»The dark shadow says haaaai πŸ‘‹πŸ»Eet ze ❀️❀️Ohhhhhh wat had ik een honger πŸ€ͺWat een plek om in slaap te vallen πŸ•πŸŒ…Gezellig πŸ™‚Ja ja steeds meer loop vriendjes πŸ₯°Ja ja zelfs me voedsel wordt super gezond nu πŸ˜‰Mooi tekst ..Mooi dorpje 😍Murf on de camino πŸ˜πŸ‘£πŸ˜πŸ‘£πŸ˜πŸ‘£Ja gaat hier maar eens slapen met al dat πŸ‘ƒπŸ»πŸ’¨πŸ’¨Wat eten we vanavond 🍽Altijd blijven 😁😁😁

1. Dit Schalker:
    24 mei 2019
    Ik was natuurlijk al wel op de hoogte van wat je allemaal wel weer mee maakt op je reis, maar het is toch altijd weer geweldig als ik je reis verhalen kan lezen en die geweldige foto`s erbij dat maakt het helemaal af. Geweldig zoontje geniet er nog maar een paar weekjes van. Dikke knuffel van je Mammie. Xxxxx
  2. Naomi:
    25 mei 2019
    Verdomd als het niet waar is! 😘
  3. Jamie:
    25 mei 2019
    Buurmannetje ben wel een beetje jaloers op je verhalen πŸ€”πŸ€” have fun maat πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺπŸ»πŸ‘ŠπŸ»
  4. Rob van der Meer:
    26 mei 2019
    Geweldig dat je dit weer allemaal mag beleven.
    Een zegen Marvin
    Ik blijf je volgen
    Geniet ervan
    Groetjes Rob.
  5. Ilona:
    27 mei 2019
    Heeey Ouwe avonturier! Je blijft mij elke keer wee verbazen😍
    Super gaaf joh! Have fun xx